Long time gone but back for good

Jag börjar med att be om ursäkt till mina fina bloggläsare som har fortsatt att läsa fastän jag tagit ledighet i 2 månader. Jag har haft så mycket det senaste att jag inte känt att tiden har räckt till. Jag vet att jag borde ha meddelat i förväg om min paus och jag kan inget mer än att säga att jag är ledsen. Nu är jag tillbaka för att blogga både för att jag älskar det och att jag tycker om er alla som läser.

Jag hoppas ni fortsätter att läsa min blogg och att ni tycker om det jag skriver om. Ni får gärna komma på förslag vad ni tycker jag ska ändra på bland annat? Jag ska ta och byta min header snart så det blir lite nytt och inte gammalt.... Men här får ni lite kort i alla fall om mina blogg fria månader:)


*Fått ett jobb på Wayne´s Coffee där jag jobbar cirka 4 dagar i veckan.
*Börjat bli klar med min smyckes kollektion ni snart kommer höra mycket om.
*Firade jul och nyår hemma då mitt jobb stod i vägen för mina resplaner.
*Shoppat enormt mycket :)
*Festat och umgåtts med nära och kära.
*Fått träffa nya underbara människor.
*Planerat mycket inför min flytt som ni kommer höra närmare om när tiden börjar närma sig..
*Bokat in en resa för nästa lördag.


Det var lite av de jag har gjort men mycket annat skoj har ju hänt. Men från och med imorgon kommer ni få hänga med i allt som kommer hända Pingbackoch som inte händer :) Nu ska jag ta och försöka sova en helt ny dag väntar mig imorgon. Sov så gott ni alla söta därute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0