Iran!

Har inte kunnat blogga eftersom att internet har legat nere på grund av all demonstration som har skett i Iran den senaste veckan. Destinationen var Iran och nu har jag varit här i 6 dagar. Känns konstigt att vara här när jag har skola men det är på grund av vissa omständigheter som det fick bli att åka i mitten av terminen. Kommer fortsätta vara i Iran/ Tehran i 8 dagar till innan det blir dags att fara tillbaka till kalla Umeå.

Snart ska jag ta och kolla på en film och försöka lägga mig tidigt då jag ska upp runt 7 och fara i väg och få saker fastspända på min kropp. I 48 timmar så kommer jag inte kunna röra mig tror jag men jag kommer försöka blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0