Inspiration source

Alla som har följt min blogg ett tag vet ju mitt stora intresse för kläder. Jag älskar att hitta nya stilar och klä mig så som känns rätt. En sak som jag har svårt för är att klä mig som alla andra och försöker därmed klä mig lite annorlunda. Jag har fått höra många kommentarer om hur jag klär mig och även blivit kallad Lady Gaga haha :p En sak som förgyller min vardag är att söka på olika internet sidor och hitta nya inspirationskällor hela tiden med.

Här är en stor inspirationskälla för mig. Alla stilar tilltalar mig på ett eller annat vis. Min favorit stil har tjejen som sitter på en stol. Har letat ihjäl mig för att hitta byxorna som hon bär. Om ni sett något liknande så snälla hjälp mig på traven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0