VOGUE or ELLE?

Jag har alltid varit intresserad av mode och en av mina favoritsysslor är att läsa antingen Vogue eller Elle. Känns så avslappnande att bara sitta med något gott att dricka och bläddra igenom. Jag väljer alltid de amerikanska versionerna då jag tycker de är mer intressanta. Igår köpte jag i alla fall en från varje och idag har jag unnat mig lite tid från allt plugg för att läsa. Det värsta är dock att det är så mycket man vill ha ur tidningen. I nästan varje sida hittar jag något jag vill få hem. Den dagen kommer förhoppningsvis också..

Är det någon av er som läsare som brukar läsa någon av tidningarna? Vilken i sådana fall tycker ni bäst om?


Elle och Vogue med en glas av kall yoghurt smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0