Heldag med Frida

Idag har jag velat ha en koncentration på 100 då jag har en önskan att lyckas med mina resterande fem prov, men känt mig väldigt sliten. Jag och frida har i alla fall försökt ta och studera men gått si så där. När det är något tråkigt ämne så funkar bara inte mina hjärnceller som dem ska. Hatar att prata om plugg här i bloggen så till något helt annat. Jag tror jag har hittat ett par skor som jag vill ha till studenten men är inte 100% säker. Så nu vill jag ha råd från mina läsare om vad ni anser. Jag tycker dem är helt underbara men har lite funderingar på att kanske satsa stort på ett par från Louboutin. Så vad säger ni?


Vanlig märke eller Louboutin?:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0