Grannar

Under några veckor har mina grannar ovanför mig haft för sig väldigt jobbiga ljud. Hela mitt rum skakar av detta och det känns som att mitt tak kommer falla ner. Jag tror jag vet vad detta beror på, men vad jag ska göra är en annan femma. Kan man gå upp och be dem köpa ny säng? Jag vill typ slå med något i taket så dem förstår. Jag förstår att dem är unga och vill ha kul men det är inte lika kul för mig. Man tappar ju hela sin koncentration och några gånger har jag vaknat av att min tak skakar. Kanske ringa hyresvärden och be honom lägga tjockare tak eller vad man nu säger. Har i alla fall tröttnat på detta men jag vet inte vad jag ska göra.

Snälla söta läsare ge mig råd för hur jag ska förhindra detta. Behöver verkligen er hjälp!!



Så känner jag nu fastän mitt inte gäller musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0