Balklänningar

Godmorgon på mina fina bloggläsare. Igår sa jag ju att jag kanske inte kan blogga på grund av att min laddare är helt död. Jag fick i alla fall låna en laddare tills på måndag. Var ute hela dagen igår så jag hade ingen möjlighet att blogga. Var med mamma i stan och åt och sen fortsatte vi att ha en mysdag hemma med film m.m.

Började med en rejäl frukost. Så gott att starta dagen med jordgubbar :)


Sen var vi och käkade lunch i stan.







Idag ska jag och Frida åka och kolla på några balklänningar. Får se om man hittar något i lilla Umeå eller om det blir så att jag beställer från Internet. Ska ändå bli väldigt spännande att kika runt och kolla på valmöjligheter. Ett tag så var jag inne på att be någon skräddare sy en klänning som jag har själv designat. Vi får se vad som händer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0