Ne nu ska jag ta och komma tillbaka!!

Nu har jag faktiskt varit borta ett riktigt bra tag, så nu är det dags att ta sig upp igen.
Vet inte ens var jag ska ta och starta!

Har börjat på universitetet :D Är riktig glad och stortrivs bland alla. Känns väldigt annorlunda jämfört med gymnasiet som jag går i samtidigt, men har lyckats ta mig in väldigt bra. Det är nog en av dem största nyheterna!

Har även börjat ta tag i träningen och börja plugga som aldrig förr. Innan så tog det mig år att ens ta tag i saker men har lärt mig att det aldrig lönar sig. Så under dem här månaderna har jag försökt bli klar innan det ska vara klart.

Åh det är så mycket som har hänt men kommer ta det dag för dag :) Kommer även fortsätta visa upp grejer och saker jag gjorde i Iran, samt under dem här 2 månaderna som har farit iväg.


Im glad to be back and from now i´m going to stay!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0