En av dem skönaste duscharna på länge

Varje gång jag vaknar upp hos någon vän eller liknande så känner jag mig alltid så smutsig och ofräsch. Har aldrig förstått vad det beror på men samma sec jag vaknar vill jag gömma mig för omvärlden.
Ganska komiskt ändå att min kropp reagerar så som den gör. På vägen hem ville jag bara ha en het burka på mig så ingen skulle se mig. Men tyvärr så hade inte Nina burka hemma fan. Fick i alla fall låna hennes halsduk och gömma mig under den :D

De första som i alla fall hände var att jag hoppade rakt in i duschen och passade på att rengöra hela toaletten och allt annat. Ikväll kommer några vänner över runt 8 på förfest :)

Dansa verkar vara aktuellt ikväll:D Måste bara först ta av mig min fina muslim handduk från huvudet och hoppa upp från sängen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0