Dags att dra till Uni

Snart är det dags att röra sig mot UNI och plugga me Nina och Elaheh :)  Blir massa kaffe och plugg med 2 sötnosar. Min nya beroende har faktiskt blivit kaffe, trodde aldrig det skulle hända men nu har det inträffat :)

Åh kan inte sluta tänka på hur mycket jag längtar till Göteborg. Saknar mammsen, Liza och vänner så fruktansvärt mycket. Förhoppningsvis så åker jag och S dit under dem närmaste veckorna :D S ska bara kolla upp lastbilar som vi kan åka ner med, för behöver ta med mig lite grejer från Göteborg :)



Kommentarer
Postat av: L

SAKNA MIG MASSOR! . :D . Du måste komma hit snart, jag vill ha kul och gå ut.. En utekväll brukar inte sluta fel när vi är ute... Skynda dig hit, saknar dig!

2010-10-07 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0