Tårar och sorg, snälla lämna mig inte!

Igår natt kom ett samtal som jag trodde log långt bort i tiden. Ett samtal som förändrade allt och fick mig och mina närmaste att hamna i chock! Tårarna bara föll när vi fick reda på att min älskade farfar hade fått ett hjärtattack. Eftersom han inte fick tillgång till någon syre så försvann 30% av hans hjärnkapacitet. Nu ligger han i koma och kan inte andas av sig själv och på grund av det så ligger han i respirator. Hans hjärta fungerar inte av sig själv och läkarna säger att chansen att han kommer överleva inte är stor.

Jag kommer aldrig någonsin att ha chansen att säga att jag älskar honom, kommer aldrig kunna säga farväl:( Allt  bara snurrar och alla tårar är borta. Jag hatar allt, snälla lämna oss inte det är för tidigt :(:( Det finns så mycket mer jag vill säga dig så mycket mer. Du skulle ju alltid finnas här varför skulle detta hända? Du är fortfarande inte gammal, du har så mycket kvar i livet! Snälla öppna dina ögon ge mig ett mirakel!

Läkarna säger att det inte finns någon chans men jag vill bara inte tro på det :'( Det får inte vara så, DET FÅR BARA INTE!!!!!!!!

Älskar dig min fina, älskade, underbara farfar kom tillbaka till mig!

Kommer aldrig glömma den dagen vi åt lunch tillsammans för sista gången :(



Dina kramar dina pussar snälla vakna upp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0