På UNI denna gång med älsklingen Nina

Har försökt ladda upp inlägg sedan igår men det har inte funkat :( Har någon av er upplevt samma sak?


En liten kort sammanfattning om min dag igår:


Pluggade till klockan 21.00 på en fredag kan med stolthet säga att jag har förändrats :)
Efter plugget var det dags att göra iordning sig för att dra på födelsedagsfest. Blev att mingla runt lite med nya människor. Alla var från Holland så engelska hela natten lång. Var hemma runt 03.00 och somnade på direkten.
Första gången jag går ut sedan min farfar dog. Känns fortfarande overkligt men försöker hålla mig stark. Var ändå skönt att ta sig ut igår och tänka på andra saker förutom plugg och farfar. Lite skratt behövdes efter dessa tuffa veckor.



En låt som jag lyssnade på hela tiden dem första dagarna innan beskedet kom. Då hade jag fortfarande hopp kvar.



Nu sitter jag i alla fall på UNI med Nina och hoppas på att min affärsplan ska bli klart inom dem kommande timmarna:)

Kommentarer
Postat av: Billie

:) You should put a picture of your cat on here. I would like to see it. :)



Also, i really like this song.



Lots of love.

2010-11-28 @ 21:12:19
URL: http://billiewho.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Grym låt :D

2010-11-29 @ 09:09:49
URL: http://storyoflinnea.blogg.se/
Postat av: emelieborgshammar

älskar låten !

2010-11-30 @ 18:41:45
URL: http://emmmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0