En spännande vecka

Denna vecka har varit underbar och fantastisk. Här får ni se kortfattad vad som har skett!

I torsdags far jag ju ner till Göteborg för att träffa mamma, pappa och vänner. Pappa hämtade mig från flygplatsen och lämnade mig hos mamma. Var väldigt trevligt att träffa pappa som jag inte hade träffat på ett halvår och mamma som jag inte hade träffat på 3 månader.


Fredagen började med en mysig lunch med Liza och mamma på min favorit nudel ställe. Blev några ärenden innan Antonious hämtade upp oss och körde hem. Efter en avslappnad dag blev det förfest med Liza och möta upp Arman för utgång. Var en helt underbar kväll som jag inte har upplevt på väldigt länge. Skönt att komma bort från Umeå, men en sak saknades och det var Nina. Ändå så hade jag en perfekt utgång med mina underbara vänner.




Kvällens outfit!



Efter 6 månader blev det att träffa Arman :)



Ingen aning vad dem gör men alla verkar ha kul :P



Verkar som något intressant händer haha



Tydligen så gillar dem att dra ner mig haha


En underbar kväll tar sitt slut!


Lördagen (Haloween dagen) bestod utav att umgås med mamma på dagen för att senare träffa E för fika. Satt
och pratade om allt från himmel och jord för att senare möta upp Yasaman för haloween utgång. Söta Jassi hade köpt mig likadana haloween kläder som hennes, så vi fick bli tvillingar. Kvällen bestod utav väldigt mycket dans och många som ville ha en bild med oss.  Mamma dök också upp på stället vi var för att fira med mig. Kortfattat kan man beskriva kvällen som något man aldrig kommer glömma. 



Jag och tvillingen Yasaman, behöver någon hjälp? :P



Någon tjej som ville ta kort med oss :)



Haha någon okänd skrämmande person :P



Dags för tequila shottar



Botten upp :D





Söndagen var bara en lugn mysig dag. Började med att äta lunch med pappa och hjälpa honom med att packa sina sista saker. Kvällen blev en mysig biodag med mammsen.




Måndagen bestod av lunch med mamma och mysig dag på stan följd av att träffa min bebis Michaela.

Tisdagen så var det att säga farväl till härliga dagar i Göteborg med underbara personer i mitt liv för att åka med pappa till Trondheim. Under 10 timmar så satt vi en bil på väg hem till pappa så dagen bestod av inget annat än en lång bilresa.



Igår var jag bara med pappa och min styvmorsa på Ikea för att handla lite småsaker till min lägenhet. Sedan far vi till min styvmormor som hade underbara bullar som jag åt upp med glädje. Var väldigt trevligt att
träffa henne efter cirka 1 år. Väl hemma så lagade pappä en av mina favoritmåltider till mig :)




Idag så har jag och pappa haft en mysig dag på stan. Vi var ute efter presenter till min styvsysters nyfödda barn och hennes andra barn Emilie. Till sist fann jag två fina presenter som vi köpte innan min styvmor Randi kom och hämtade mig för att åka till hennes dotter :) Där fick jag träffa lillen Sander och sötnosen Emilie. Fick hålla Sander och det var helt underbart. Vi fikade ett tag innan det blev dags att åka hem och äta middag. Nu har pappa och Randi lagt sig och jag ska bara kolla på någon serie innan jag går och lägger mig för en ny dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0