Inspelning av reklamfilm

Idag har varit en lång dag! Jag och Nina var och filmade en reklamfilm för marknadsföringen. Det var ganska kul men Nina blev nog sur på mig till sist :p Jag ville radera och ta om filmen hela tiden haha. Annars hade vi det roligt och gjorde klar det mesta som vi skulle bli klara med.
Bilden som vi ska använda oss utav till reklamfilmen!

Jag var även duktig och gjorde väldig god mat till mig och kusinen idag! Måste ge mig själv beröm att jag har blivit lite utav en hemmafru :p


Maten blev ungsbakad kyckling gott gott!
Självklart ska maten ätas ute i balkongen när det är bra väder!

Kommentarer
Postat av: N

haha sööötnos! även om jag ville slänga dig i fontänen ibland så var d riktigt kul, är bra att ngn av oss är noggrann iaf ;D

2010-05-18 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0