Hemmakvällar med film

Hej och hå ni som är vakna!  Jag ligger vaken och har skrivit klart lite dikter. Dem har senaste dagarna har det varit sjukt mycket prov men är glad att dem är över för tillfället. Fick veta att jag har fått MVG på speaking i engelskan och andra grejer så jag är överlycklig. Igår var ju sista dagen i skolan då det är någon röd dag :p. Sedan igår har jag och kusinen hyrt en massvis med filmer och degat ner oss i soffan. Har varit underbart skönt kan jag lova. Fick även hem en massvis med kläder som jag har beställt som ni kommer se en efter en :D

Såg en kommentar från en tjej som heter Stina som frågade om alla får komma på min inflyttningsfest. Svaret på det är att du får först kanske berätta lite om dig själv först innan du kommer. Så det inte blir konstig stämning med dem andra :) Men det är alltid kul om någon läsare vill komma. Så skriv gärna en till kommentar så berättar jag mer om inflyttningsfesten :)


Detta är en liten fin nyckelhus detalj som jag fall för. Nu kommer jag och kusinen veta var våra nycklar hänger. Jag är sjukt bra på att tappa bort så det passar perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0