Fyller år idag!

Har inte bloggat alls idag kom jag på. Idag har det varit skola och sedan hem och vila en stund. Det var min sista dag som 18 årig så jag ville bara främst ta det lugnt. Men jag hade lovat min söta Nina att åka hem till henne på middag. Var hur mysigt som helst och underbar god mat hon och My hade lagat. Satt och åt en massa, så nu håller jag på att svullna upp. Det var i alla fall värt det och ännu en gång tack gumman. Väl hemma var det bara 20 min innan jag fyllde 19 så dem minuterna umgicks jag med min fina kusin. Vi öppnade en flaska vin och tog oss ett glas på mina sista minuter :p

Nu är jag i alla fall 19 år och imorgon så firar vi! Föddes klockan 00.10 så det var inte många timmar sedan jag kom ut från mammas mage.

Ett stort tack till mamma för att du har varit en sådan stor stöd.

Det var Tacos men jag glömde ta kort på resten!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0