Fredagen och inflyttningsfesten

Fredagen var ju jag som sagt ute och partade med älsklingen Nina! Var en sjuk natt med lite för mycket att dricka kanske, men ändå väldig rolig. Vi var ute med några utav hennes vänner som senare följde med mig och Nina till mig och vi satt och pratade tills dem åkte.

I love this pic!


Försöker bitas haha



Igår på morgonen kan jag dock inte säga att jag mådde super. Vaknade av att jag hade ont i hela kroppen och ont i huvudet och magen som satan. Jag och kusinen var sjukt nära att ställa in men vi klarade av det ändå och bad alla inbjudna komma.

Kvällen startade ganska segt då jag fortfarande mådde dåligt men det blev ändå ganska lyckat. Den ända problemet var nog att det är stor skillnad mellan min kusins vänner och mina, så det blev lite missförstånd. Vi har inte alls samma vänskapskretsar och är väldigt olika i tänkandet men så kan det vara fastän vi är kusiner. Det som är tur dock att vi både förstår varandra men hennes vänner är ganska speciella så dem förstod inte att vi skojar och har kul. Men men till sist så stack vi ut på krogen och det var ganska kul. Tack för alla som kom igår och var hos mig! Tack även för presenterna vi fick blev ganska mycket sprit men folk kanske tycker jag är alkoholist :p Haha men så kan det vara i alla fall nästa helg kör vi all in och jag ska vara på bättre humör. Då är det min födelsedag så då ska det firas :)

En av mina nya klänningar från USA som jag älskar sjukt mycket :)
Försökte öppna flaskan men gick inte bra behövdes fler än 1 person.
Min fina balkong.
Så söta tack för att ni kom :)
Jag och gummsan Johanna
Jag och babe Suzi
Min vackraste kusin Negin
Världens snällaste Sirvan
Jag och Saba älskar hans kinder!
Love my laugh!
Det här var kortfattad om dessa dar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0