Flyttat :D

Nu är det klart nu bor jag inte kvar i den fula lägenheten längre. Jag är så överlycklig, nu börjar allt komma i ordning. Har inte skrivit på grund av att det har varit väldigt stressigt dem senaste dagarna. Nu kommer det bli som vanligt nu när lägenheten är min:) Snart kommer en inflyttningsfest att ske också så ni som vill komma är välkomna den 15:e Maj. Bilder på lägenheten kommer komma efter inflyttningsfesten då det ska vara än överraskning!
Ni kommer i alla fall att älska lägenheten för det gör jag :D

Nu ska jag försöka att hänga med på resten av lektionen. Efter skolan blir det att dra till miljökontoret och hyresgästföreningen berättar om det senare..

Lite bilder från packningen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0