En lite sen födelsedag inlägg

Hej på er alla!

Nu är man tillbaka igen, har bara haft så mycket att ta hand om och göra!

Födelsedagen:

Det var en underbar dag faktiskt fastän många inte kunde närvara. Några sötnosar kom och vi drack och åt tårta. Det var hur mysigt som helst faktiskt och fick fina presenter också :) På kvällen så blev det utgång för att fira mig och vi tog en taxi in till stan. Alla valde att inte följa med ut men jag hade mina fyra närmsta med mig så det kändes skönt. Blev att dra till en nattklubb som heter Invito och dansa klackarna av sig. Väldigt mycket dans och skoj var det och jag var väldigt nöjd när kvällen närmade sin slut. Vi stack och åt mat och sedan kom en kompis kompis och hämtade oss och körde oss hem. Nina valde att sova över och så kom även en gemensam kompis till oss två också. Kvällen avslutades konstig nog att prata om dåliga förhållanden. Kortfattad så var det en underbar kväll!

Min underbara klänning som har fraktats ändra ifrån USA!






































Tack ni som kom betyder mycket! Var min första födelsedag från det hem jag har bott i nästan hela mitt liv så jag behövde er.

Resterande dagar har det bara nästan varit plugg och leta efter flygbiljetter. Är så mycket dem sista dagarna så inget roligt att höra om :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0