Destination Barcelona

Heeej :D Min destination var Barcelona! Hade tänkt blogga innan jag hoppade på flyget men hann tyvärr inte. Är så GLAAD att vara här och slippa Sverige och kylan.. Det är hur stort och vackert som helst. Vi kom fram till hotellet för 30 minuter sedan. Har varit på väg i 12 timmar nu sammanlagt. Men det hindrar mig inte för att dra ut till centrum. Nu ska vi göra iordning oss och gå och äta och sen var kvällen leder vet jag inte än!

Kommer blogga senare när vi kommer hem. Nu under resan räknar jag med med minst 3 inlägg varje dag. Ni kommer följa min resa i Barcelona och jag kommer visa en massa fina bilder. Så kika in några gånger per dag:)


Innan jag steg på flyget till Stockholm



På Pizza Hut innan flyget kom



I love TAX FREE



Innan flyget kom var vi lite trötta :p


Där var jag glad för att snart vara framme!



Utanför våran hotell :D



Våran hotell :D:D



Jag är så himla glad nu att det inte finns några ord som kan beskriva det :D:D:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0