Svar på frågestunden


Personligt

Några piercingar/tatueringar?

Öronen, naveln och ena bröstet är de tre ställen jag är piercad på. Jag har en tatuering som består av en sjöjungfru på vaden.


 


Vart har du ditt ursprung?

Ursprungligen kommer jag från Iran men är född i Sverige.

 

 

Favorit intressen?

Var lite svår fråga har ganska många intressen. Men favoriter är nog att resa, skriva dikter, umgås med familj och vänner och hjälpa mina nära och kära när dem än behöver mig.



Vad vill du läsa till/läser du till?

Just nu läser jag i samhällsprogrammet. Senare ska jag läsa juridik i USA.



Vilken skola går du på nu i umeå? och vad tycker du om den?

Jag går på Minervagymnasiet och jag tycker väl den är bra, men lite svårare än alla andra gymnasium kan jag tänka mig. Men om du vill bli något och gillar att plugga och bor i Umeå så välj Minerva.



Var ser du dig sj om tio år?

Om tio år hoppas jag att jag har börjat bli klar med juridiken och fått jobb som åklagare. Förhoppningsvis har jag någon man och barn vid min sida med.



Vart vill du bo förutom Sverige?

Jag kommer förmodligen flytta till USA om 1 och ett halvt år. Så där är var jag kommer bo.



Föddes du med kejsarsnitt eller vanlig förlossning?

Jag är född med kejsarsnitt men navelsträngen hade strypt mig så jag var död när jag föddes men ett mirakel skedde och jag lever:)


Har du några syskon?

Nej enda barnet men min pappas fru har två döttrar, så det blir typ mina äldre styvsystrar.



Vilken är din religion?

Jag är född som muslim men känner mig dock som en ateist.



Vilken är din bästa vän?

Jag har två väldigt nära vänner och det är Liza och Golnosh.




'






Saknar du inte dina vänner från göteborg och vilka är dina närmsta vänner i Umeå? :)

Jag saknar mina vänner från Göteborg varje dag. Känns riktigt tomt utan dem hos mig och vill åka ner hela tiden för att bara se dem igen.

Mina närmaste vänner i Umeå kan jag nog säga är Frida, Therese , L, Martin, Alex, Suzi och självklart min kusin Negin.



Nämn de tre viktigaste egenskaperna som en nära vän till dig ska ha!

Någon som jag kan prata med och, någon som finns där när jag behöver det och någon jag kan lita på till 100%



Nämn de tre viktigaste egenskaperna som en kille ska ha för att få ditt intresse!

Hos en kille faller jag för om han har utstrålning, han ska få mig att le, vara omtänksam och finnas där för mig.


 

Bor du själv eller med någon?

Jag bor tillsammans med min katt :)


Golnosh med min Angel.




Var i Umeå bor du?

Tyvärr så bor jag just nu i Holmsund men söker lägenhet varje dag så jag kan flytta in till stan.



hur många paket röker du per dag? jag försöker sluta... går dåligt. men jag tror jag ska börja snusa, har du funderat på det?

Jag röker cirka 1 paket per dag beroende på vad jag gör tyvärr. Jag har aldrig funderat på att börja snusa då jag personligen anser att det är äckligt att snusa. Jag hoppas i alla fall att du lyckas sluta och inte börja snusa heller.

 


Vilken är är din favorit affär? :D

Jag har faktiskt ingen favorit affär. Min stil är så varierat så jag handlar på dem flesta affärerna. Men att handla utomlands är nog det bästa jag vet.



Finns det något du aldrig skulle kunna göra

Jag skulle nog aldrig kunna såra eller svika någon jag känner. Bryr mig för mycket om folk så skulle aldrig ens komma på tanke.



 

Är håvard din pojkvän?

Nej Håvard är inte min pojkvän men han är just nu än nära vän..



 

Har du någon pojkvän? Hur träffades ni och hur länge har ni varit i ihop?

Just nu träffar jag någon, ni får veta mer vid ett senare tillfälle :)

 

 

Hur kommer det sig att du flyttade till Umeå?

Jag har länge velat flytta och i somras så kände jag att det var nog. Hade fått nog utav alla svek och kände att jag ville komma bort och hitta mig själv igen. Jag lyckades komma in i Minervagymnasiet här i Umeå och fick förstahandskontrakt då tvekade jag inte för en sekund. Tog med alla mina grejer och flyttade. Det är väldigt svårt att bara lämna allt bakom sig och flytta. Det svåraste har nog varit att lämna min mamma :(





 

 

Utseende

Kan du inte lägga upp en video på hur du sminkar dig?

<3

Jag ska försöka sätta ihop en video på hur jag sminkar mig på vardagen och festsmink annars ska jag försöka lägga upp en bildserie på hur jag gör i alla fall:)



Hur lång är du?

Jag är 174 cm



Va é dina bästa modetips? Ja älskar dina kläder. Du é så fin. <3 <3 <3

Min bästa modetips har jag fått förfrågan om några gånger nu. Ska ta ett helt inlägg om det under veckan så kika in så får du se:) Tack för din fina komplimang nu blir jag glad ♥


Tränar du? isf vad?

Jag tränar gym då och då men ska förbättra mig nu och träna minst tre dagar i veckan. På gymet brukar jag gå olika pass och min favorit just nu är väl Punch Out och Core Control. Har även tränat boxning innan och skulle vilja börja igen.

 

 

Bästa träningstips?

Jag vet inte exakt vad du syftar på om det är gym eller mat?, men försök att ta en promenad 30 minuter om dagen så du hinner få upp din puls och svettas lite.

 

 

Ditt bästa skönhetstips?

Tvätta alltid bort sminket på kvällen och låt din hud andas ut under natten och smörj in dig med någon ansiktskräm som är anpassad efter din hud.







Övrigt


Favorit bloggar, både stora o små!

Dem bloggar jag följer är nog Kenzas som är stor. Emmelist som är en vän till mig och Liza läser jag mycket då det är en väldigt nära vän till mig.



När kommer du till GBG?!

Jag ska försöka åka ner till Göteborg nästa vecka förhoppningsvis :)


.

Husdjur?

Jag har just nu bara en katt som heter Angel :) Funderar på att skaffa mig en hund när jag har mer tid.



Favorit måltid? =)

Har väl ingen direkt favorit men allt mamma lagar älskar jag. Hon bodde ha blivit kock finns nog ingen som lagar bättre än henne.



Favoritfärg? :D

Min favorit utav alla måste jag nog säga är turkos.


Om du änns har varit till några andra länder, vilken är din favorit? ((:

Jag har varit i väldigt många länder i mitt liv. Ifall man ska ta charterresa så är nog min favoritland just nu Spanien och storstadsresa är Tehran.



Vem är denna L som du talar om?

L är en kille som jag dejtade ett tag men numera är vi bra vänner.



Hej! är det något jag gillar så är det göteborska! Kan du inte lägga upp ett klipp då du säger massa söta/fina/sexiga saker på göteborska?

Jag ska ta och lägga upp en klipp så småningom. Vi får se om du tycker jag har göteborska för jag tycker dock inte det :)



Vad tycker du om mig/oscar

Jag känner dig inte så svår att svara på :)



Det var svar på alla era frågor hoppas ni är nöjda


Kommentarer
Postat av: julia (:

ja :)

2010-03-26 @ 07:23:30
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/
Postat av: Jenniefer

Ja tack det är bara bra tack.

Händer i helgen då?

2010-03-26 @ 08:01:43
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/
Postat av: Lexie

bra frågor och svar :)

2010-03-26 @ 08:14:12
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Lona

självklart gott! :_D

2010-03-26 @ 08:33:45
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Ubeauty

SV: Intressanta svar, haha bayad shak mikardam ke to ham irani hasti =P, a jag sov gott. Hoppas du får en trevlig fredag! =D



Kram

2010-03-26 @ 09:24:15
URL: http://ubeauty.blogg.se/
Postat av: B E X

sv; ja, kläder med -.- nu på h&m har jag hittat jätte mkt fint så har det varit heeeelt slutsålt med allt.

2010-03-26 @ 09:59:25
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: ja dom är skit snygga :)

2010-03-26 @ 10:27:14
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: HANNA

Hoppas du får en bra helg :}

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-03-26 @ 11:25:31
URL: http://hannaest.blogg.se/
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: nej precis :)

händer nånting kul ikväll då? :)

2010-03-26 @ 12:16:27
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0