This is perfection

Allt är verkligen perfekt har fortfarande inte förstått det än, helt jävla sjukt. Idag har vi varit på La Rambla och promenerat på den enorma gågatan. Har aldrig sätt så himla många affärer och grejer i hela mitt liv. Jag är helt förvirrad mina ögon håller på att falla ur. Jag är verkligen kär i den här staden. Har också shoppat en massa idag :D Är så glad, glad och otroligt glad. Det ända jag gör är att le hela tiden. Kan inte sluta jag är helt och hållet bort om öronen förälskad.

Det här är för er tjejer om ni vill ha en jävla massa ögongodis så är det här staden ni ska besöka. Har aldrig sätt så jävla många snygga killar på en och samma dag. Det verkar som någon har suttit några hundra år och målat dem. Ni som säger att det inte finns någon perfekt i utseende då är det här staden ni ska ta och komma till. Har så himla mycket att säga men nu ska jag börja göra ordning mig.

Här kommer några underbara bilder på våran dag!
Gillar ni Rolandinho så var han nog lika duktig, sjukt :D
Me in the crowd!
Lite fast food sitter aldrig fel och det här var faktiskt ovanligt gott
En glass efteråt tackar jag inte nej till :)
På en Tapas ställe med lite gott och en Sangria
Lite av hur det såg ut men att äta det var det bästa!
Deras matbasar
Utanför hotellet med shopping påsarna ska visa bilder sen :) Det från H&M var en sak som dem hade slut på i Umeå men har köpt massa annat :P
Kommer ett inlägg innan vi drar ut :D Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0