Shopping in Barcelona 5

Jag och paraplyer har en deal med varandra och det är att jag ska lyckas slarva bort dem varje gång. Har nog gjort av med över 40 paraplyer i mitt liv utan att skämta. Så jag bestämde mig ännu en gång chansa och köpa en paraply. Denna gång hoppas jag att jag lyckas behålla den eftersom att den är rosa och från Barcelona:D Har faktiskt en paraply till som jag fick utav L i julas. Så nu får vi se hur länge jag lyckas hålla i mina paraplyer :p
Har någon av er samma problem?
Fråga mer frågor ni har 5 timmar på er.
Lite hjälp kan vara,
Hur länge har du bott själv?
Vem saknar du mest?
Och mycket mycket mer:)

Kommentarer
Postat av: felicia

okej :))

2010-03-25 @ 16:47:45
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0