Nyår och hårmodell

I fredags så bestämde jag och Alexandra oss för att gå ut. Det fick bli Rex och jag hade det ganska kul mötte upp Desiree och Lars. Ute på Rex hände det något jag inte hade förväntat mig, en kille kom fram och var intresserad av att jag skulle jobba som hårmodell. Han sa att jag skulle komma på modell utagning på Lördagen. Kvällen blev i alla fall inte så lyckat till sist som jag hade förväntat mig men det funkade.

Igår började det med att jag och Alexandra for till modell utagningen och vi var dem första som fick jobbet :) Det var hur många tjejer som helst där så det kändes hur skönt som helst. Igår var ju även det persiska nyåret. Det firade jag och min kusin med underbar mat och skratt.. På kvällen far vi till hennes vänner och hade det hur kul som helst med massa gott att äta och så blev det musik och spel.

Idag hade vi tid hos frisörerna som skulle change over style :) Det gick hur bra som helst, så hela dagen har vi spenderat där med färgning klippning och en massa prat. Jag fick mycket finare röd färg i håret och sjukt snygg klippning. Klippningen är dock inte klar än och det ska dem fixa innan vi ska på catwalken imorgon. Det kommer bli makeup artister där, vi kommer få kläder, skor och våra hår helt och hållet fixade. Börjar känna redan nu hur spänd jag är då detta kommer hålla på hela dagen imorgon. Vi ska vara där kl 12.00 och förmodligen är det klart runt 22.00. Kommer bli en lång dag och en massa frisörer från runt om i landet ska komma och kolla på oss. Vi ska visa upp våra hår och det nya vår-sommar modet.

Kortfattad har helgen varit underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0