My last days in Barcelona!

Har inte skrivit på några dagar nu men tänkte njuta utav mina sista dagar så det var mestadels därför jag inte skrev något..

Måndagen!
Vi bestämde oss för att åka med en turistbuss och besöka en massa grejer. Men vi fick otur och tog fel buss så vi besökte saker som vi hade mindre intresse för. Vi tänkte ta nästa buss men det gick tyvärr inte. Kul var det i alla fall att se en stor del utav Barcelona. Blev lite shopping som vanligt också! På kvällen blev det att dra ut och dansa lite granna och ha kul.
style="font-size: 13px;">
I tunnelbanan


Haha vette fan vad jag pekar på




En vacker hus


I bussen


I love Barcelona :D


Palmer

Regn men ändå glad


Hihi


Ute på en bar och dricker min favoritdrink!


Tisdagen!
Dagen började inte så bra, då jag hade ganska ont i huvudet och magen :( Men till slut så blev den bra med en massa shopping och promenad :D

I´m happy :)


Walking on the streets of Barcelona!







Maat :D


Onsdag!
Den här dagen var inte bra för nu skulle vi hem :( Var väldigt ledsen när jag vaknade att jag skulle åka tillbaka till kalla Umeå.. Flyget åkte kl 12.00 så vi hann inte göra någonting den här dagen.

Hotell baren!


Badrummet


Hejdå till våran hotell :(


I taxin på väg till flygplatsen


Så himla vackert


Man ser hur ledsen jag är


Kort ifrån flyget så himla fint!




Nu är jag i alla fall hemma och det känns inte så bra. Vill tillbaka igen rekommenderar Barcelona för er alla. Är så fint och så himla mycket att göra. Det bästa är att människorna är så snälla och varmhjärtade. I WANT TO GO BACK!!!


Kommentarer
Postat av: K

Hoppas banimej att du köpt en I heart Barcelona tröja till mig med, annars pratar jag aldrig med dig igen :9!

2010-03-12 @ 00:23:17
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0