My day yesterday in Barcelona

Igår så skrev jag ju inget inlägg. Dagen började med att promenera på La Rambla. Shoppade lite men i slutet så tog någon 50 Euro från min jacka! Blev ganska ledsen och dagen blev lite upp och ner. Vi hade ju tänkt gå och besöka lite grejer men så blev det inte.  Vi fick i alla fall uppleva väldigt mycket utav La Rambla och det är bara så vackert! På kvällen gick vi i alla fall och åt på Barcelonas bästa Tapas ställe. Kan faktiskt säga att det var en av de bästa måltiderna man någonsin ätit. Jag var ganska festsugen igår men Håvard mådde väldigt dåligt så efter restaurang besöket blev det att fara hem:(

Idag ska vi i alla fall åka runt hela stan och kolla på alla turistgrejer. Vi ska ta en turistbuss som tar oss runt. Ska bli skit intressant att se alla Gaudis grejer och mycket, mycket mer. För er som har tjatat ska jag även kolla in fotbollstadiumet. Ska ta en massa bilder som jag kommer lägga upp senare så kika in. För att vi inte var ute igår så ska jag ta igen det. Har blivit bjuden på en nattklubb idag så det blir förmodligen det!

Här kommer i alla fall lite bilder från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: baba

Älskar dig. :-)

2010-03-09 @ 06:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0