I´m in love with Barcelona

Hur kan man bo i Sverige undrar jag när man kommer till Barcelona? Ni måste bara åka hit, god mat och drinkar! Ikväll blev det en tidig natt eftersom vi har varit vakna för länge. Det ända jag har att säga ifall ni inte kommer till Barcelona så har ni missat väldigt mycket. Vi besökte även LA SAGRADA FAMILIA och jag kan nog ta och säga att det var en av de sjukaste byggnaderna jag någonsin skådat. Vi ska dit igen och gå på en guide tur. Ifall ni inte besöker det någongång i erat liv så tycker jag faktiskt synd om er:) Måste också säga att våran hotell är väldigt mysig och fin :D

Vill aldrig tillbaka till Sverige! Åk hiiit!

Utanför La SAGRADA FAMILIA


Kolla bara och detta är inte ens 1/8 del


Utanför portarna


Röker inomhus älskar det!


På restaurangen i Barcelona.


Den godaste lasagne jag någonsin ätit

På en liten bar:)


Kommentarer
Postat av: Randi Sletbak

Heia, der nede i Barcelona:-)

Så artig å følge med dere! Godt å høre at dere kom vel fram. Ser at dere har funnet dere tilrette etter en lang tur. Blir nok noen flotte og opplevelsesrike dager. Sikkert deilig å få en forsmak på våren, det er ihvertfall langt fra vår her med -14 i dag. Vi skal en tur ut å se på moped/scooter....kan være kjekt å ha, nå når begge er avhengig av transport for å komme oss på jobb:)

Håret ditt ble forresten veldig fint, men så er du jo en fin ung dame også:-)) Kos deg, jenta mi og bli rik på gode opplevelser. Skal følge med deg/dere her inne, så sørg for masse oppdateringer:)

Hils Håvard så masse fra oss!!

Massvis med pussar og kramar fra meg;

Randi.

Pappa våknet akkurat og pussar på deg også:-))

2010-03-06 @ 07:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0