Första dagen

Nu har jag som vanligt inte skrivit på två dagar men som sagt ska det bli en förändring. Ville ha lite tid för mig själv dessa dagar. Har inte gjort något speciellt faktiskt men har haft lite sällskap hemma och kollat på serier. Det största som har hänt är väl att jag har börjat skriva en bok om mitt liv. Förhoppningsvis kommer det gå bra och vara klar inom något år. Nu är det måndag i alla fall och första dagen i skolan. Har varit här sedan kl halv 9. Två lektioner kvar sedan blir det att dra till stan och kolla på julklappar. På lördag är det ju persisk jul så lite julklappar måste inhandlas. Älskar att jag firar två sorters jul, dubbelt med presenter:D

Nu ska jag försöka hänga med på lektionen, men när jag kommer hem kommer så kommer det bilder på shoppingen från Barcelona. Har en massa bilder på shoppingen innan och presenterna från mamma är kvar också så det kommer ta ett tag:p

Saknar att kunna röka inomhus!


Kommentarer
Postat av: K

Sv: är inte beroende någonstans ;P ...

Bok om ditt liv?!

2010-03-15 @ 16:31:40
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0