Eldfesten

Igår så kom jag hem ganska sent då jag var hos H väldigt länge. Det blev ingen julklappshopping som jag hade tänkt mig. Men när jag väl kom hem så var jag så trött och sliten så orkade inte lägga upp bilder.

Men nu är skolan slut för idag. Ska sitta kvar och plugga en stund innan jag ska möta kusinen. Idag är det persiska eldfesten och jag är enormt pigg och glad idag :) Ska bli en väldig rolig dag och hoppa över eld och äta underbar persisk god mat. Eldfesten är en gång varje år innan våran jul och nyår. Den innebär att man ska träffas, hoppa över eld som gör att ditt år kommer bli perfekt och lämna allt som har hänt året innan bakom dig. God mat och musik bjuds alltid också och en rolig sammanträff med en massa människor :D

Jag just nu:)






Kommentarer
Postat av: gbggg

vem är H? har du en pojkvän?

fin blogg.

2010-03-16 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0