Two lovely days

Hej på er i Sverige!

Igår kunde jag inte ta och använda internet då intetenet hade slutat fungera. Men nu är jag tillbaks igen :)

Igår så var vi först på en av de finaste platserna i Tehran och kollade på den vackra utsikten och rökte vattenpipa och åt gott. Det var verkligen hur mysigt som helst. Runt klockan 21.00 så kände jag och min kusin och kusins kommande fru att vi inte ville eller orkade att åka hem så vi bestämde oss för att dra på bio. Måste tyvärr erkänna att jag tror filmen vi såg är det sämsta film som någonsin har skapats haha. Efter halva filmen så lämnade vi av Sanaz som är min kusins kommande fru och åkte hem.

Idag vaknade jag hur tidigt som helst. Med det menas klockan 09.00 :p Jag och mamma hade dagen innan bestämt att vi skulle dra till en bazar och en sko och väskparadis. Kan ta och säga att det var så mycket grejer att jag utan att överdriva kan säga att jag var hur förvirrad som helst. Men en massa saker fick jag med mig hem :D Vi kom hem runt 21.00 cirka 10 timmar av att kolla i olika affärer. Just nu har jag så ont i fötterna att jag knappt kan stå på dem. Nu har familjen och några vänner spelat poker och nu är det dags att dra upp och kolla på en film innan man somnar. Två underbara dagar har det varit kan jag säga!

Hoppas ni har haft det underbart också :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0