Piercingar

Nu har jag fixat så att jag kan använda min dator ;) Har även hunnit att fixa kamerasladd och fixat så att alla bilder nu finns på datorn.

Idag så har dagen varit lite upp och ner. Det beror nog på att jag bara sov cirka 1 timma under hela natten och dagen. Vaknade runt klockan 06.00 och följde med min moster på några ärenden. Efter det blev det att åka in till en shoppingcenter och kolla runt. Var så trött att jag inte ens kunde kolla på vad som fanns. Så det blev ingen lyckad shoppingdag som jag hade hoppats på. Men fick med mig två pennor hem i alla fall som jag köpte från en liten pojke som var sjuk. Jag klarar verkligen inte av att gå förbi små barn som har det sämre ställt. Om jag hade haft chansen hade jag hjälpt varenda en:( Nu ska jag upp och kolla på någon film innan jag somnar har fullt upp imorgon. Kommer upp en inlägg innan jag far på dagen.

Förresten förra veckan piercade jag både näsan och längst upp i öronen :p



Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0