My work have started

Mina dagar har spenderats med jobbsökande och åter igen jobbsökande. Hela tiden har jag känt misslyckande men igår till sist lyckades jag. Fick inte jobbet som jag hade sökt men fick ännu bättre jobb genom familjen. Idag var min första dag på jobbet. Har aldrig mått så dåligt eller varit så ledsen i hela mitt liv. Det var helt ofattbart hur vissa människor lider. Imorgon kommer jag börja jobba klockan 10.00. Jag känner redan hur det svider i mitt hjärta att gå dit men jag vill hjälpa. Jag har alltid velat hjälpa folk som har det svårt och nu har jag min chans. Idag så lärde jag vissa engelska och andra saker. Har redan blivit engelska lärare och kommer jobba med massa mer saker. Imorgon ska jag fråga om man får ta bilder så får ni följa med mig på jobbet och se hur det är att inte ha ett normalt liv. Men barnen är underbara hur svårt dem än har det och jag är glad att jag ens fick en sådan möjlighet.

Måste nog ta och berätta att jag var hos tandläkaren igår och undersökte mina tänder. Jag har ju alltid gnällt och ogillat mina tänder. Imorgon har jag tid hos en tandläkare och i 6 månader kommer jag nog inte vela skratta. Imorgon kommer vi påbörja med tandställning så att jag kommer få hel raka tänder. Önskar bara det kunde fixas på en dag för jag hatar tandställning:(

Mina dagar börjat bli mer intressanta för varje dag som går. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig ren och fräsch inför i morgon.

En bild tagen igår innan jag och kusinen åkte till en restaurang.

Kommentarer
Postat av: Sabine

fint hår!

2010-07-02 @ 21:06:16
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0