Muslim ?

Igår så hade kusinen tagit med sig internet och min data så jag kunde inte skriva. Det hände i alla fall inget speciellt förutom att några vänner kom förbi och rökte vattenpipa och pratade.

Idag när jag vaknade var jag sjukt trött så låg och degade till klockan 18.00. Kände efter ett tag att jag började bli sjukt uttråkad så jag och några till drog på bio. Efter bion var alla hungriga så vi drog och åt på en rolig restaurang. Kom hem för inte så länge sedan. Ska försöka sova snart så jag inte missar dagarna i Iran. Det finns så himla mycket att göra som man inte vill gå miste om.


En bild från igår med min fina slöja. Haha funderar på att bli muslim, eller vad säger ni? !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0