In Iran

Hej igen:)

Nu har det gatt ett bra tag utan att skriva nagonting. Anledningen bakom det ar att jag hade valdigt mycket att gora dagarna innan jag for till Iran. Nu har jag varit i Iran i cirka 2 veckor och bara njutit. Varit med familj och vanner och inte hittat nagon tid for att skriva. Det kommer bli en stor forandring nar det kommer till att skriva inlagg. Forst och framst ska jag kopa en kamerasladd sa jag kan ladda upp spannande bilder samt fixa sa att jag kan skriva fran min dator. Det kommer nog fixas tills imorgon hoppas jag pa. For er som laser ber jag om ursakt annu en gang. Det kommer bli minst 2 inlagg varje dag!

PS sa ni vet sa ligger vi 2 och en halv timma efter svensk tid. Sa bli inte forvirrade.
Kom precis hem fran en underbar natt och nu ska jag upp till min lagenhet som jag har i 1 och en halv manad for att kolla pa nagon film. Hoppas ni har det bra i Sverige :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0