Darake

Dagen startade segt med en bok. Satt halva dagen och bara läste och försökte att sola och skriva lite dikter. Till sist började jag känna mig väldig trött på att bara sitta och dega. Började att tjata lite att vi skulle ut och övertala mamma och kusinen att hänga med. Till sist så fick jag som jag ville och vi åkte ut till Darake. Darake är en plats vid bergen där man sitter och röker vattenpipa och äter massvis med godsaker. Jag börjar känna mig ganska tjock efter allt jag stoppar i mig varje dag :p Måste tilläga att det är värt att bli lite tjockare när det finns så mycket gott att äta. Fick med lite filmer med från Darake som jag ska ta och kika på nu.

Imorgon ska jag ta bilder på grejer jag har köpt här i Iran.

Denna bild togs en vecka sedan i en tivoli grej lite större än Liseberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0