Work and my sweeties birthday

Gårdagen!
Det startade med att åka till jobbet och vara engelska lärare. Jag hade gett läxor dagen innan och mina älsklingar kunde det galant. Fastän dem lider av väldigt svåra sjukdomar betyder det inte att dem inte har någon IQ. Vissa lär sig hur fort som helst och varje gång dem svarar rätt så vill en tår falla ner av glädje. Jag är så himla lycklig att få hjälpa till och vara där för dem. Hela tiden kommer dem fram och vill prata och höra historier samt massvis med annat skoj. När jag väl hade slutat ville jag knappt åka hem utan stanna kvar hos dem. Det gick inte eftersom jag hade planerat med familjen att åka och kolla på kläder till min kusins bröllop. Min kusin och min moster hittade hur vackra klänningar som helst men jag kom hem tomhänt :( Gick och la mig ganska tidigt också för att ta mig upp på morgonen.

Dagen!
Blev en rejäl frukost och snabbt ta på sig kläder för att ta en taxi till min älskade jobb. Idag hade jag planerat att prata med högsta chefen om en ide som jag har tänkt på ett tag. Iden kommer jag berätta någon dag framåt men han blev hur förtjust som helst och sade att jag är som en solstråle som tar med sig värme och glädje vart jag en går. Han erbjöd att fixa mig bästa skolan och allt i Iran bara jag stannade. Han sa även att han har sett mig jobba med barnen och fått höra hur mycket dem tycker om mig. Man blir helt varm i själen av att höra sådana fina saker. När jag väl gick från hans kontor lyste hela jag och min smile ville ej försvinna. Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur fäst jag har blivit barnen och mitt jobb. Jag kommer överens med alla barn och personal och hela stället fastän alla är sjuka visar någon sorts värme. Jag blev erbjuden imorgon att åka tidigt på morgonen på utflykt med barnen och det gick jag självklart med på. Så om 6 timmar ska jag upp och ha en underbar dag med mina småttingar.
Idag efter jobbet blev det självklart att fira min Negin som fyllde hela 26 år idag. Helt ofattbart att hon har fyllt så mycket då hon ser hur ung ut som helst. Vi åkte i alla fall och köpte tårta till henne och åkte för att äta på en fin restaurang och äta tårtan. Blev en del skratt och en massvis med mat och tårta.

Grattis min älskade kusin på din födelsedag och jag älskar dig! Kolla bara vilken fin tårta. Hon har en tårta imorgon från mig med :p




Haha underbar bild :p


Så himla söta (L) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0