Wonderful day

Igår så var vi ute och åt på min favorit indiska restaurang, som vanligt så var maten underbar. Ifall man hade haft råd hade jag ätit där hur ofta som helst. Istället för bowling blev det biljard istället och självklart så vann jag :D Det blev 3-2 till mig och jag känner mig så stolt. Efter en lång stund med biljard blev det att dra till en pub och ta några öl. Det var hur mysigt som helst bara sitta och prata och ta öl. Sist men inte minst så drog vi till en nattklubb och dansade extremt mycket och drack en massa gott. Träffade på många man kände också och det var hur trevligt som helst. Dansade med en kille också som tyckte jag var en underbar dansare man blir så glad av att höra sånt.

Vi tog en massa bilder med Håvards kamera men han har glömt sladden så kan tyvärr bara bjuda på en bild tills han skickar bilderna om två dagar.



Nu är vi bara hemma och tänkt dra ner till affären och köpa taco grejer och kanske lite filmer och bara ha en mysdag då båda är väldigt utslitna sen igår då man la sig klockan 07.00. Lite bakis kan man ju också säga att man är :P



Hur hade ni det igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0