Uppdatering om alla mina dagar som har gått!

Kan ju börja säga att jag har haft väldigt mycket att göra så har inte haft tid att blogga. Senare ikväll kommer resten av min årsresume också:) Ni kommer även få höra en spökhistoria och några bilder på vad jag har fått utav min älskade mamma:) Har tyvärr inte blivit så många bilder på nyår då jag inte hade kamera med mig men tog några med mobilen så kommer lägga upp dem när jag är hemma i Umeå igen. Nu har jag i alla fall en kamera som jag har fått låna från Armans mamma så kommer bli mer foton nu :)

Nyårsafton
Jag och mamma drog till hennes kompis som hade en stor fest i hennes restaurang var hur trevligt som helst med en massa dans och skratt. Var underbart att fira 00.00 slaget med mamma för första gången på länge. Runt klockan 02.00 så bestämde jag mig för att dra och träffa en vän som hela tiden ville att jag skulle komma ut. Blev att dra till en nyligen nyöppnad klubb vid namn Parken. Ännu en gång blev det väldigt mycket dans och skratt och massa konstiga killar som raggade haha ganska kul. Kom hem igen på morgonen och somnade på direkten.



Nyårsdagen
Denna dag kan man nog säga var den värsta dagen att starta nya året med. Hade råkat stoppa in min hand i ögat så kunde inte se var röd i hela ögat och så fort jag öppnade ögat lite så föll tårarna som in i helvete. Hade ont hela dagen vid kl 01.00 bestämde vi oss för att åka till akuten för att se vad problemet var. Läkaren sa att jag måste ta bedövning i ögat och en till grej för infektion. Hela natten gick ut på att jag led utav värk.

2/1-2010
Dagen startade med att jag och mammsen drog in till stan för att kolla på lite kläder. Hade på mig solglasögon då jag inte tålde solljus och folk kollade lite men det var bara kul :P Shoppade lite presenter till mamma och åkte sedan hem. Jag och Liza hade ju bestämt att vi skulle dra ut och dansa på kvällen. Så fick bli att hoppa in i duschen och göra ordning sig. Hade ju fortfarant i ögat och kunde inte sminka mig på ena så fick bli att jag fixade en frisyr som skulle täcka ögat. Runt 19.30 dök Liza upp hemma hos min mamma och vi började dricka. Arman hörde också av sig och ville följa med oss ut så vi mötte upp honom i stan och rörde oss vidare till Parken. Kön var enorm men efter cirka en timma av att frysa så kom vi in. Blev väldigt mycket dans och skoj den kvällen också. Men träffade dock på lite människor man inte ville träffa på och folk undrade varför jag hade hår i ögat haha. En kille drog bort håret från ansiktet på dansgolvet men sa bara att jag ändå är snygg :P Efter en skit trevlig kväll kom Lizas pappa och hämtade oss och vi drog hemmåt. Pratade i tel med L ett bra tag innan jag somnade.





Igår
Vaknade upp att mamma väckte mig och sa att vi skulle dra till Arman och hans mamma för lunch. Vi drog dit och käkade en massa god persiskt mat och snackade en hel del. Sedan skulle ju mamma och Armans mamma dra ut så jag bestämde mig för att träffa min älskling Yassi. Drog hem till hennes killkompis och kollade på några filmer och myste var även några där som jag kände så det var hur trevligt som helst. Hade tänkt sova över där men hade ju nycklarna hem så fick åka till stan och möta mamma och ta taxi hem. Mamma hade köpt världens godaste räkmacka också så fick bli att äta och kolla på film och somna.





Nu
Vaknade för ett tag sen och ska hoppa in i duschen och fixa mig. Blir förmodligen att dra med Liza till stan och shoppa lite. Senare ikväll vet jag faktiskt inte om det är några som har hört av sig och vill ses, men får se senare hur det blir.. Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen vi hörs innan jag åker puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0