Some never get old and they get deleted for life

Är så himla glad över mitt beslut. Har ett stort problem och det är att lita så himla mycket på folk och tro det bästa om dem men har alltid fel.. Så nu har jag bestämt att aldrig ens ta någons ord på allvar. Det mesta brukar vara skitsnack och lögner. Men det finns ett fåtal personer som jag är glad att ha i mitt liv som aldrig skulle vara sådana.


Nu ska jag ta mig till sängen har ett prov imorgon känns verkligen som den kommer gå bra (or not) från och med imorgon ska jag satsa som aldrig innan..



Kommentarer
Postat av: KEISHA

Tack för kommentaren sweetie!



Ja de kan dom va men min är ett svin varje helg :(

2010-01-19 @ 10:41:44
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0