My ghoststory (läs det)

Okej detta kommer låta helt knäppt men innan jag åkte till Göteborg var jag med om en sak som bara inte kan hända ifall det inte är en spöke som hemsöker mig.. En kompis sover hos mig och jag ligger kvar och sover när hon drar och stänger dörren.
Men tydligen hade hon inte slått igen den tillräckligt hårt.
Jag vaknar och som vanligt så går jag till min toalett men toalett dörren är låst.
Det värsta är då att man kan inte låsa toalettdörren på något vis ifall man inte är inuti den. Jag får panik ska gå mot ytterdörren ser att det är konstiga fläckar på min matta. Får mer panik och rör mig mot dörren men den är olåst. Springer upp till mina grannar ingen öppnar. Då kommer det in två damer in i min trappuppgång och jag börjar förklara och dem blir oroliga och ber mig ringa polisen. Ringer polisen och berättar exakt som det är och dem säger att dem på direkten ska skicka dit poliser. Efter cirka en kvart av oro dyker 4 polismän upp. De börjar knacka på badrumsdörren men ingen hörs därifrån. De går även runt mitt hus och kollar ifall de ser någon som hoppat ut genom fönstret i badrummet men inga spår. Till sist säger den ena polismannen att han får bryta upp dörren (han gjorde exakt som man gör i film:P ) Han öppnar den men det är helt tomt:S Polisen blir helt och hållet chokade samma som mig. För som sagt det går inte att låsa toalettdörren på något vis utanför och vad var det för fläckar. Ingen hade heller försökt öppna toalettfönstret. Jag frågar efter förklaring och polisen vänder sig om och säger detta är omöjligt verkligen ett mysterium, har aldrig varit med om något liknande. Vi alla står där som fån! Men jag vet hur löjligt det än låter att det måste ha varit en spöke som hemsökt min lägenhet. Finns ju för fan ingen annan förklaring till detta. Ska börja leta upp ifall någon har dött i den lägenheten som är tillbaka igen och skräms. Har aldrig trott så mycket på spöken men tro mig jag tror på dem mer än någonsin dem finns!!!! Kan säga att jag från och med nu kommer vara ganska vettskrämd när jag är tillbaka i Umeå kan jag visa min uppbrutna dörr..


Vad tro ni mina kära läsare finns det en spöke som hemsöker mig? Berätta gärna vad ni tycker och tror vill gärna höra..





Kommentarer
Postat av: KEISHA

Sv: tack :) btw, läskig historia ! Tror faktiskt själv på spöken sen de hände saker hemma hos pappa.. han bodde i ett stort hus & efter de så har ja varit rädd & sova i hus.. hihi

2010-01-14 @ 21:10:42
URL: http://keriiksson.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

SV: Jaha okej :) ja, min är lite halvsomrig!

2010-01-14 @ 21:10:45
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Caroline

hmh:S

2010-01-14 @ 21:14:27
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Lexie

Hejsan:)

Gå in på länken och svara på min fråga: http://lexielinde.blogg.se/2010/january/snyggast-kampanj.html

2010-01-14 @ 21:21:19
URL: http://lexielinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0