My days

Måndag var jag ju som sagt och shoppade men hittade nästan ingenting. Sedan var jag och mamma och käkade middag på min favoritrestaurang och sen blev det att åka hem. På kvällen kom Antonio och hämtade mig och vi drog till Greenwich cafe och han hade med sin kompis, så vi satt där och pratade lite sedan körde de hem mig och jag somnade.



Tisdag började med att Liza och jag åkte till backa plan och shoppade lite och käkade på paprika som vanligt :p sedan kom L och hämtade mig och vi drog till en cafeteria och satt och pratade lite med en till kompis. Hade ju även blivit bjuden på födelsedagsfest så drog till en krog som heter Vasastan satt där och drack lite och hade det väldigt trevligt med min älskling Yassi sedan kom L och hämtade mig vi pratade lite och sedan körde han hem mig.



Onsdag kom min babe Golnosh hem till mig och vi pratade en massa och skrattade en del. Sedan kom en annan kompis över och vi alla tre satt och pratade sedan drog dem och L kom hem och hämtade mig och vi åkte till honom och pratade en del innan han körde hem mig.



Igår var jag med mamma till kvällen innan jag mötte upp min andra babe Parastoo och vi skulle ju egentligen vara ensamna men så blev det tyvärr inte vi drog till hennes ex. Där blev det lite jobbigt med en massa prat och tjafs mellan dem. Men hon fattar tyvärr inte att han är dålig för henne men men sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem.



Idag vaknade jag tyvärr väldigt sent hade ju bestämt med Liza att vi skulle ses tidigt men så blev det inte. Men vi 15.00 kom hon och hämtade mig med bilen och vi drog till backa plan köpte en resväska och hårfärg vi drog även och käkade på Paprika, fick bli en ost och skinka panini denna gången. Efter det åkte vi till centralstationen och köpte min biljett hem till Umeå. Är dyrt att åka hem men så är det tyvärr. Nu är vi här hemma hos mig och färgar mitt hår :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0