Min dag

När jag vaknade imorse så hade jag fortfarande feber så valde att stanna hemma från skolan idag. Under eftermiddagen gick febern över men förkylningen satt kvar. Valde ändå att åka och övningsköra och det funkade som vanligt bra efter det så blev det jobb. På vägen hem så bestämde jag mig för att inte åka hela vägen med bussen som går runt hela området och valde att hoppa av 4 hålplatser innan. Detta kom att bli mitt största misstag eftersom att jag gick vilse och istället för att sitta i en buss i 20 minuter så fick det bli att promenera i kylan i 1 timma :(. Nu är jag i alla fall hemma och storstädar då jag kommer få besök utav min älskade mamma. Ska även försöka plugga lite också kommer inte sova något inatt så jag kommer upp till skolan imorgon.

Hoppas ni alla fall ligger och drömmer sött vid detta laget.

Sött foto från när Håvard var här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0