Home in Umeå again

Slut på resan till Göteborg kan man ju tyvärr säga. Hade underbara 11 dagar och njöt fullt ut. Nu är man tillbaka i vardagen igen och allt känns för tillfället jobbigt. Lördagen var ju min sista dag och partynatt i Göteborg dagen spenderade jag med världens underbaraste och det är ju mamma och träffade även min älskade pappa och vi alla gick och käkade lunch/middag på en av mina favorit persiska restauranger var väldigt mysig dag sedan blev det att åka hem och fixa sig och köra på stort med Liza. Hade en underbar sista kväll och dansade ihjäl mina fötter. Kändes bara jobbigt att det var sista gången på länge jag skulle träffa mamma och Liza och mina andra vänner. Men som sagt var det underbart att komma hem till det stället man har levt i under 12 år. På söndagsmorgonen blev det att skynda sig till tåget då jag var hur nära som helst med att missa den. Hade med mig över 60 kilo bagage som innebär 1 stor resväska en ganska stor, andra väskor, dataväska och katten. Tågresan var nog en av de värsta sakerna någon kan vara med om rent ut sagt helvete. Sista gången kan jag lugnt säga att det var aldrig mer 12 timmar och 3 byten och även så hände det något med tåget så fick ta dem sista 4 timmarna med buss, usch!!! Som tur var när jag var framme kom Lars och hämtade mig och körde hem mig till min (stökiga lägenhet) han fyllde även år och kände mig dum att jag inte visste något ännu en gång grattis :) Fick vara med om en liten läskig händelse också precis när vi steg av bilen så var det en ung man i övre lägenheten som vinkade till mig som jag aldrig sätt innan i mörkret och det kan man ju säga skrämde mig mycket fortfarande rädd.

Jag och Liza hemma hos min mamma sista kvällen hade även min nyköpta tröja på mig :)
We are partying
Det inträffade även en annan sak som gjorde mig upprörd när jag kom hem jag hade glömt min data i bussen. När man har rest så långt så finns det tyvärr inga hjärnceller kvar. Som tur var så hade dem hittat den så jag fick åka ganska långt idag och hämta den. Min underbara Frida hängde med så det var tur det annars hade jag varit helt lost. Fick även en jätte fin armband i present utav henne som hon hade köpt när hon hade varit i Gran Canaria blev så glad att hon tänkte på mig. Resten av min dag har jag spenderat med att övningsköra, shoppa lite kläder, varit i skolan och bara varit hemma och kollat på tv.

Om ni undrar vad det blev för någon piercing så blev det detta :D Gjorde svinont men nu har jag det och jag är sjukt nöjd.. Ps inte min bröst hittade på google


Detta blev en väldigt långt inlägg men från och med nu så ska jag skriva flera gånger per dag. Ska skärpa mig rejält vet att det har varit väldigt långt och kanske långsamt det senaste. Har ju även lovat visa massa bilder till er utav grejerna jag har fått och resten av min års resume. Ska fixa allt detta så fort jag kan men imorgon kommer några bilder på det jag har fått och även det jag har köpt det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0