Home from work

Nu är man tillbaka från jobbet och allt känns bara piss just nu. Massa plugg och massa annat som pågår i huvvet. Lyssnar på Breaking Benjamin och vill bara för tillfället bara lägga mig i sängen och bara skrika rakt ut. Vet ej vad det är med mig kan inte lista ut det helt. Vet bara att ibland kan allt kännas piss. Ne nu ska jag inte gnälla på bloggen mer ska sitta och svära i ett litet hörn själv..

Bilder från my outfit från i lördags.

Body= Monki
Skärp= Shock
Kjol= Topshop
Tights= Rut m.fl
Skor från I Love Paris skoaffären jag jobbade i
Kuvertväska?
Halsband= Gemini
Klockan var mammas när hon var liten
Armband från Frida som hon köpte i Gran Canaria
Ringar och örhängen från Iran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0