Going out

Igår hade jag planerat att dra ut med Parastoo och några till kompissar och vi kom ut men det blev inte som jag hade förväntat mig. Tyvärr så var hennes ex där och hon var på dåligt humör så jag blev på dåligt humör. Så kvällen slutade ganska dåligt då hon stack och jag stack till en kompis och kollade på film.

Nu ska jag i alla fall dra ut hemifrån snart och göra en sak som jag velat göra väldigt länge. Ska bli spännande samtidigt är jag livrädd. Vet ej vem som ska följa med mig än men det får vi se :P Efter jag är klar blir det nog att dra på restaurang med mamma och sedan möta upp pappa har en lång dag framför mig idag men kommer nog hinna göra någon mer inlägg när jag kommer hem..

Gissa vad jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0