Tatuering på resan?

Har ju nämnt att jag ska dra på en resa snart. Kommer dock inte nämna något förrän samma dag. Jag tror på att jag alltid får otur när jag nämner det till folk.

Nu till något helt annat, jag är sjukligt sugen på att göra ännu en till tatuering. Vet nästan till hundra procent vad jag vill ha. Tyvärr är det så att jag har två jag gärna vill göra. Vet dock inte vilken jag ska prioritera först. Ska även ta och kolla upp så jag har pengar till detta när jag är där. Vet ju ej hur dyrt det är och just nu har jag ganska ont om pengar :( Vill i alla fall gärna göra dessa två.

En smygtitt på ena men kommer inte se ut som den på bilden. Bilden har jag hittat från internet men har själv gjort om den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0