Svar på tal

Anonym:
Noppra din ögonbryn, sluta sminka dig för jävligt det ser inte bra ut, speciellt det du gör med ögonen och lägg av me dem fula smyckerna, du ser ut om en liten zigenare med hundra kilo fula smycken. Jag säger detta för att hjälpa dig, ps, alla dem här bilderna du tar med webcamera ser likadana ut allihopa.

Okej så du menar helt seriöst att jag ska noppra bort mina ögonbryn? Ifall jag nopprar mig mer så kan jag lika väl raka bort dem. Okej jag sminkar mig förjävligt men varför då ens gå in i min blogg för att ens se mig. Eeh okej så jag har ögonskugga men vet du ens vad det är för något. Kul att jag fått väldigt många komplimanger om hur jag sminkar mig det var lite komiskt. Smycken förstår jag faktiskt inte ens vad du snackar om för jag använder knappt det och då jag använder det har jag inte för mycket. Hjälpa mig tror jag faktiskt inte du gör till någon procent för jag bryr mig inte alls vad folk tycker och tänker om mig. Skulle aldrig förändra mig för att någon anonym sitter bakom sin dator och skriver detta. Inte ens om du sa det personligt hade jag brytt mig för är en sådan person. Har aldrig brytt mig vad folk säger då jag går min egna väg och det är jag extremt stolt över. Jag har min egna stil som många i denna värld har kommer aldrig bli som någon annan. Ja jag vet att jag tar ganska likadana bilder men om du kanske läser noga så har jag inte haft någon kamera då en vän råkade göra sönder den. Imorgon kommer kameran komma hem och då blir det inte sådana bilder. Men tyvärr så har du ju svårt att läsa varför jag tar webcam bilder.


Svartsjuka är en sjukdom som enbart är till nackdel för den som äger det. Hoppas att du får bot för din svartsjuka innan den äter upp dig. Vill gärna se hur du sminkar dig och klär dig och vill gärna lära mig av mig av ditt perfekta sätt och vara. Men synd att du inte vill säga vem du är och visa för alla hur fullkomlig en person kan vara.

The only thing that matters is what I think and I think i´m beautiful.




Kommentarer
Postat av: M.

stå på dig! du är fin som du är!! :)

2010-02-22 @ 09:23:00
Postat av: K

Alltid ska det vara något som folk ska klaga på! ...Men du vet att jag sagt att du är bra mycket snygga med mindre smink =) .... Keep it going! ...Var som du känner bäst och trivs bäst med..

2010-02-22 @ 18:04:25
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: KEISHA

Haha vilken tönt som kommenterar anonymt! Du är skiit fin, & ja håller inte me nånting av de anonym fittan säger :)

2010-02-22 @ 18:11:34
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0