Så sent

Vaknade för en liten stund sen haha. Vet ej vad det är med mig, när jag väl sover så vaknar jag aldrig upp :p Helt sjukt i alla fall.

Igår var skit kul var med Suzi hos hennes kompissar på korridorfest. Alla var sjukt trevliga sedan drog vi på en annan korridorfest som låg precis bredvid. Det var fullpackad med folk därinne. Hade ju bestämt mig för att inte dricka men så blev det inte. Efter en stund så kom Suzis kompis Alexandra som jag kände sedan tidigare. Vi visste inte att vi hade gemensamma vänner men var skit kul att träffa henne igen. Till sist så blev det så att Alex tvingade med mig ut på en nattklubb. Hade kul och dansade innan kvällen tog slut och jag och Suzi tog sista bussen hemåt.

Somnade inte förrän 07.00 kanske därför jag sovit så länge.

Suzi


Haha bjuder på denna tog en killes glasögon.




Alexandra och en vegan vi hittade haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0