No sleep

Har inte sovit något alls inatt och när jag ska gå till skolan ser jag att det är minus 25 grader. Är så trött och känner mig frusen bara när jag kollar ut. Såg ut som en stor björn idag på väg till skolan med alla kläder jag hade på mig:( Men provet gick ganska bra faktiskt hade inte trott det men är nog säker på att jag blir godkänd. Det ända jag vill just nu är att hoppa rakt in i sängen och somna. Tyvärr så har jag två lektioner kvar och ska på möte innan jag får åka hem. Pappa och Randi kommer och hämtar mig och det är tur det annars skulle jag svimmat.

Kommentarer
Postat av: KEISHA

Va så lite så :)

ne har erkänt en sak för min pojkvän, men han tog de bra iaf så ingen fara me mej :)

2010-02-23 @ 22:01:04
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0