Miss the summer

Gud vad jag hatar vintern vill bara ha sommar! Vill tillbaka till sommaren 2009 hade det så himla underbart. Varför ska ens vinter finnas? Här är det cirka minus 20 grader varje jävla dag orkar inte mer vill bara ha värme. På vintern har jag verkligen en stor tendens att bli deprimerad :( På sommaren ser man mig bara le och skratta och må bra vill härifrån uppleva den varma vinden mot min kropp. Känna hur vattnet i havet svalkar mig och bara bada och plaska omkring och skratta.. Usch blir bara deprimerad att det är så länge kvar tills det blir sommar igen.. Är det någon mer som känner som jag??

The summer of 2009 was amazing something im never going to forget!
This last picture is for the winter!!!

Kommentarer
Postat av: K

Sv: Jo du kan ju alltid komma ner någon dag innan du ska åka så fixar jag ditt hår och så tar vi en party runda=D .. Jappp var hos frisören förra veckan hehhee, och klänningen har jag haft över 1år men aldrig använt =P

2010-02-03 @ 17:58:39
URL: http://kyshtomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0